Ugrás a fő tartalomra

A női dolgok egyik királynője: Braun Silk Epil 9

Nem nagyon szoktam nyerni semmit sem. Fogalmam sincs, hogy kaptam azt a megtiszteltetést, hogy több ezer jelentkező közül, ingyen kipróbálhattam a Braun Silk Epil 9 epilátort. Körülbelül annyira mosolyogtam a posta átvétel után, mint a reklámjában Jessica Alba.



Vajon miért is örülünk egy "kínzó" gépnek?
Mert hosszú távon sokkal kényelmesebb, mint a borotva. Nem kell két naponta szőrteleníteni, a szőrszálak nem erősödnek meg, mintha egy férfi borosta lenne (nem szúr), és a szőrtüszők se gyulladnak be. Természetesen epilálás után pár óráig piros pöttyök ékesítik lábunkat, de elmúlásuk után már csak a sima bőr marad.
Mert egy ilyen gép nem csak kitépi a szőrt a lábunkból, hanem előtte felkészíti bőrünket az igénybevételhez. Ennél a típusnál masszírozó gömbök találhatóak a fejen, de létezik jeges epilátor is. A vízben használható fajták, meg minimálisra csökkentik a kellemetlen érzést. A kozmetikus is először kitágítja a pórusokat és utána kezd el dolgozni. Itt is gondoljunk valami hasonlóra.

Lássuk is, hogy néz ki az én "kis" csomagom. Nem vagyok egy nagy fotós, nézzétek el nekem:



Nagyon alaposan becsomagolták, és ráadásul ez a sok-sok kiegészítő. Mikor fogom mind ezt kipróbálni?




(folyt.köv).
---------------------------

Már eltelt pár hónap május óta és továbbra is elégedett vagyok a termékkel. Persze magamtól nem biztos, hogy vettem volna egy ilyen drága csomagot, de belegondolva teljesen megéri az árát. Már csak az a tény, hogy víz alatt könnyen tisztítható, használható szerkezetről van szó.
Valahogy beválik az a reklámszöveg, hogy vízben kevesebb fájdalmat okoz az epilálás (mindig van fájdalom, olyan nem létezik, hogy fájdalommentes epilálás). Ez azoknak is sok segítség, akik már évek óta gyantát vagy epilátort használnak és ritkább a "borítás".

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Herz szalámi receptek

Azt hiszem, szalámival el vagyunk látva a közeljövőben. A trnd projektnek hála 10 csomag Herz Classic szalámit és egy rúd 400g-os szalámit kaptam tesztelésre. A nagy részét már szétosztottam a kollégáim között, hadd egyenek ők is egy jót. Remélem, jövőhéten jobb idő lesz, mint a mai nap (bőrig áztam a munkába menet), mert piknikeznénk egy nagyot a Labor Café-val. Nincs kellemesebb egy jó társaságban falatozni. Külön örültem, hogy a csomaghoz 1-2 receptet is mellékeltek. Az alábbi fel is keltette a figyelmemet: Herz Burger 35g Herz téliszalámi 1 db csemege uborka (5-8 cm) 1 ev. majonéz 30g vörös cheddar sajt ízlés szerint galambsaláta 1 tk. szezámolaj 1 ek. sajtszósz (kéz vagy házi) 1 db magos pogácsa A szalámi szeleteket felcsíkozzuk. Az uborkát felvágjuk juliennre (kis kockák), majd összekeverjük a szezámolajjal és a szalámi csíkokkal. Lereszeljük a cheddar sajtot, felmelegítjük a sajtszószt. Majd összeállítjuk a burgert. A félbevágott magos pogács

Játék az egész, vagy sem?!

Még jóval a gyermekvállalás előtt állok, de mint "nagy" játékos, már kialakult bennem egy kép a "gyerekek vs. konzol" témával kapcsolatban. Ez alatt nem csak a számítógépes játékokat értem, hanem például a televeziós finomságokat is. Tele van bugyuta sorozatokkal és mesékkel, melyet porontyunk tátott szájjal figyel. A tudósok kimutatták, hogy egy fejlődő agy számára káros az állandósult üresjárat. Ezt előidézheti pár óra internetezés, játék a Battlefield-del (lövöldözős katonai játék - reflexivitást fejleszti, de hogy mennyi 2x2, arra biztos nem ad választ) vagy pár óra Való Világ show, miközben nem használjuk agyunkat. Mi történik miközben félresöpörjük a gondolatokat? Nem mélyülnek tovább az agy fehérállományának barázdái, nem képződnek új pályák. A fehérállományban találhatóak a velőshüvellyel körülvett axonok (együttese az idegrost) melyek vezetik az ingerületet.  Ezáltal jelentős szerepe van az agyunk információfeldolgozásának sebességében. Korai gyer

Gerald Durrell - Madarak, vadak, rokonok

Mikor kezembe vettem a kötetet, fogalmam sem volt, hogy mibe csöppenek bele. Az íróról még nem is hallottam (elég szégyenletes, Miskolcon még mellszobra is van).  Így kétes érzésekkel kezdtem bele az olvasásba, teljesen fölöslegesen. Már az első pár oldalban lekötött, magához láncolt a kalandregény. De hát ki ne szeretne bele egy olyan műbe, ami a mesés Korfu szigetén játszódik!? Szerintem Gerald Durrell bácsi is így volt ezzel. A történettel nem sokat foglalkozott, saját gyerekkorát vetette papírra öniróniával és önfeledt humorral. Mindemellett nem rejtette véka alá világmegváltó gyermeki gondolatait. " Theodore felhorkantott nevettében.  – Csakhogy a csigák nem ülnek ám a tojásaikon – magyarázta. – Elássák őket a nedves földbe, és ott hagyják.  – A legjobb módja a családi életnek – mondta a mama váratlanul, de mélységes meggyőződéssel. – Bárcsak én is eláshatnálak benneteket a nedves földbe, és ott hagyhatnálak." " Meg fogja látni, hogy a nősténynek komplex szer